یزدفردا:سرهنگ" ایرج محمد خانی" رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یك فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی فردی مبنی بر اینكه از حساب اینترنتی وی به صورت غیر مجاز برداشت شده، موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت .
سرهنگ محمد خانی افزود: با تحقیقات از مالباخته و پی جویی فنی و پلیسی، عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز حساب بانكی شاكی، كه یك مرد اهل و ساكن شفت بود شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد .
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتالی كشف شده از متهم، صراحتاً به جرم خود و اینكه با سوء استفاده از غفلت صاحب كارت بانكی و بدست آوردن رمز اینترنتی ، مبلغ بیست و یك میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب اینترنتی شاكی برداشت كرده، اعتراف نمود.
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینكه متهم با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست، اطلاعات مهم كارت بانكی خود نظیر (شماره حساب، شماره كارت، رمز اینترنتی، 2 CVV) را در اختیار دیگران قرار نداده ، رمز خود را بر روی كارت بانكی الصاق نكنند، تا امنیت حساب بانكی آنها به مخاطره نیافتد .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا